wtorek, 14 lutego 2012

Wiersze walentynkowe - życzenia na walentynki

Poniżej przedstawiam listę przykładowych wierszyków lub życzeń walentynkowych zarówno dla chłopaka jak i dziewczyny. Mam nadzieję, że zebrane teksty okażą się przydatne. Wspaniałych i szczęśliwych walentynek!



W Dniu Świętego Walentego,
każdy uczuciem obdarowuje każdego.
Ja tobie ślę - 1000 buziaków,
100 wesołych pluszaków,
10 gwiazdek z nieba
i wszystkiego, czego Ci tylko potrzeba.

Kiedy wspomnisz te młode chwile,
które odeszły w mroczną dal,
a które dały ci szczęścia tyle,
uczujesz w sercu cichy żal,
Zatęsknisz wtedy do tej przeszłości,
w której ci jaśniał cały świat,
bo zapamiętaj, że czas młodości
to najpiękniejszy życia czas.

Z daleka do Ciebie snuje marzenia,
z daleka do Ciebie ślę pozdrowienia.
Gdzie tylko jestem, co tylko robię,
zawsze kochany myślę o Tobie

Jeśli Twa miłość do mnie zginie,
Może kiedyś w przyszłości.
Niech to zdjęcie pozostanie,
Śladem naszej miłości.

Ten liścik z całusem dziś do Ciebie leci,
Humor Ci poprawi, a sercu żar roznieci,
Pomyśl dzisiaj o mnie tak słodko i miło,
Żeby w środku zimy cieplej się zrobiło.

O Tobie dzisiaj marzę
w ten dzień walentynkowy
i różne śmieszne myśli
wpadają mi do głowy

Za oknem pada śnieżek
i drzewa wiatr kołysze
a ja za Tobą tęsknię
i list do Ciebie piszę

K ażdy boski Twój uśmiech
O czu Twych pięknych spojrzenie
C iała Twego piękno rozkosz
H ałas w głowie, w oka mgnienie
A we mnie rozpala
M iłość ostatnie swe tchnienie
C iebie chciałbym smakować dotykiem
I Ciebie chciałbym nazywać spełnieniem
E h to tylko czyjeś skryte marzenie…

W nasze piękne Walentynki
życzę Ci wesołej minki,
aby uśmiech na Twej twarzy
choć raz dziennie się przydarzył:)
Oprócz tego życzę Tobie,
żebyś myślał o osobie,
która pisze to do Ciebie,
której z Tobą jest jak w niebie:)
A ponadto życzę także,
żebyś zdrowy był, a jakże!
I na koniec mój Ty Książę,
wiedz, że kocham Cię i wiążę
z Tobą plany ku przyszłości,
niech nam miłość w sercach gości:);*

Kiedy słyszę słowo „miłość” od razu myślę o Tobie
Kiedy słyszę słowo „radość” zaczynam pragnąć Cię
Kiedy słyszę słowa „kocham Cię”
Mam ochotę Ci powtórzyć je,
Więc kochanie kocham Cię
I jak bukiet przyjmij słowa te
A ten bukiet moje serce
Tobie, Skarbie, daje je,
byś wiedziała jak naprawdę
bardzo bardzo kocham Cię.

Miłość moja to Ty
moje złote sny
moje spełnienie marzeń
splot szczęśliwych wydarzeń
Twoje pocałunki na dobranoc
Twój uśmiech budzący mnie rano
to Ty rozpalasz ognisko miłości
to Ty jesteś moim źródłem radości
moim bezpieczeństwem, słodkim spokojem
to Ty jesteś życiem moim...

Miłość Twoja droższa mi od skarbów całego świata
to Ty jesteś najdroższy po wszystkie lata...

Że Cię kocham dobrze wiesz,
Daj mi kosza jeśli chcesz!
Lecz ja dzisiaj - co mi tam,
100 całusów Tobie dam!

Walentynki
W tym szczególnym dniu
Jedynym w swoim rodzaju
Który sprawia, że człowiek myśli
Intensywnie o drugim człowieku
Zdając sobie z tego sprawę
Ile dla niego znaczy...
Sypią się kwiaty i życzenia
Z okazji św. Walentyna
Ja też pragnę sprawić Ci zadość
Podziękować za każdego dnia radość
Którą mi sobą dajesz
Każdym przyjaznym gestem
Każdym ciepłym słowem...
Z Tobą szary, powszedni dzień
Nabiera barw - jest wyjątkowy
Takim jak Ty Przyjacielu
Dla mnie jesteś

W dniu Świętego Walentego,
Dajemy kartkę dla ukochanego.
On zawsze się odwdzieczy,
I kwiaty tobie wręczy.

Jestem zakochany czy coś zmieni moje plany?
Czy jej mam powiedzieć
Czy też cicho siedzieć
Taki to już mój los
niewiadomków mam już stos...

14 lutego, miłość tryska, szczęście kipi,
nikt nie robi kwaśnej minki
w końcu to są walentynki.

Walentynkowa Noc
Noc ciemnością świat pochłania,
czerwień aury z mgły wynurza.
Dziś nie dojdzie do rozstania,
dziś miłosna tętni burza.
Magia wyznań zakochanych,
chwile wzruszeń, łez radości,
w szczęściu chwil nie planowanych,
słowo "KOCHAM" swej Miłości.
Marzeń wiele dziś spełnionych,
romantyczna gwiezdna noc,
strzał miłosnych wystrzelonych,
w których płonie wielka moc.
Taką strzałą też dostałem,
wypaliła imię Twe..
Wiersz ten po to napisałem,
by powiedzieć - KOCHAM CIĘ..

W dzień świętego Walentego
nic nie stanie się tu złego
bo ja jestem obok ciebie
szepcąc: kocham ciebie

Chciałabym, abyś się we mnie zakochał
Chciałabym, abyś był ze mną co dzień
Chciałabym, abyś kochał mnie szaleńczo
Bo ja kocham serce Twoje.

Stworzymy symfonię, symfonię miłości,
niech równym rytmem biją nasze serca,
niech biją uczuciem do tego są stworzone,
bo serca samotne to serca chore.
Choć trudno sercu spotkać drugie serce,
to gdy się spotkają stworzą potęgę,
potęgę doskonałą, eksplozję radości,
potęgę dobra, która drzemie w miłości,

W Dniu Świętego Walentego
Masz życzenia z serca mego!
Od początku znajomości
w moim sercu stale gościsz
I zostaniesz tam do końca,
Bo to rzecz nieustająca

Niech święty Walenty otworzy Twe serce
I spójrz na... on kocha Cię wielce.
Choć jako poeta jest nieco niezdarny,
Lecz jako przyjaciel - szczery i ofiarny

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz